Gericht innoveren? Maak een klantreis!

Een klantreis is een krachtige methode om te achterhalen waar het loont om te innoveren. Vanuit een klantgerichte benadering onderzoek je hoe de dienstverlening in elkaar zit en hoe een klant/ cliënt/ patiënt deze ervaart. In deze sessie gaan we aan de hand van praktische en visuele voorbeelden in op wat een klantreis is, wat de voordelen zijn en hoe je een klantreis in kaart brengt. Op basis van een casus van een van de deelnemers maken we ter plekke ook een start met het invullen van een klantreis.

Leerdoelen

  • Weten wat een klantreis is
  • De voordelen van een klantreis kennen
  • Weten hoe je een klantreis in kaart brengt

Tijdsinvestering

2 uur

Resultaat

Na afloop van deze sessie weet je wat een klantreis is, wat het oplevert en wat je moet doen om een klantreis te maken.

Doelgroep

Managers, projectleiders, programmamanagers, hulpverleners

Doelgroep

12

Aanmelden of meer informatie