Het succes van e-health staat of valt met de competenties van zorgprofessionals. Verdiep je kennis en vaardigheden rond online behandelen of begeleiden door het volgen van een training of intervisie.
Transparant rapporteren, hoe doe je dat nou eigenlijk? Welke impact heeft het op je hulpverlening als de cliënt de rapportages standaard kan lezen? Wat zijn do's en...
Transparant rapporteren, hoe doe je dat nou eigenlijk? Welke grote veranderingen brengt rapporteren met zich mee zodra je cliënt online kan meelezen? Wat zijn do's en...
Waarom wordt er zo moeilijk gaan over het gebruik van programma’s als WhatsApp in de zorg? WhatsApp is tegenwoordig toch versleuteld, dus veilig voor het gebruik in de...
Waarom wordt er zo moeilijk gaan over het gebruik van programma’s als WhatsApp in de zorg? WhatsApp is tegenwoordig tocht versleuteld, dus veilig voor het gebruik in...
Welke verantwoordelijkheid kun je als behandelaar/hulpverlener nemen om veilig blended te werken? Denk bijvoorbeeld aan het veilig gebruik van wachtwoorden, het...
In deze workshop ga je aan de slag met het vergroten van je eigen beveiligings- en privacybewustzijn. Je krijgt kaders mee uit wet- en regelgeving, toegepast op de...
Professioneel gebruik maken van social media, hoe doe je dat? Wat is de impact van social media op cliënten en wat is wenselijk digitaal gedrag bij hen? Wat draag je...
Beeldzorg. Misschien heb je het wel eens geprobeerd met een cliënt, maar misschien ben je huiverig omdat je de impact niet precies kent. Hoe zet je beeldzorg...
Voor cliënten is chatten een laagdrempelige en toegankelijke manier om in contact te komen met een hulpverlener. Mensen zijn sneller geneigd schaamtevolle of gevoelige...
Een cliënt heeft 24 uur per dag toegang tot zijn e-mail en kan je daarom dus gemakkelijk benaderen, op zijn plek en op zijn moment. Wat betekent dat voor je...
In een online traject werkt een cliënt gedurende een bepaalde periode aan één of meerdere doelen, die hem op weg helpen bij het aanpakken van een probleem of...
Intervisie-sessie na doorlopen methodiektraining, om via een gestructureerde intervisie-procedure de ervaringen met het inzetten van de methodiek uit te wisselen en...
Een blended traject opzetten voor je cliënt. Hoe doe je dat? Hoe vind je de middenweg bij het inzetten van face-to-face contact en online contact? Hoe zorg je ervoor...
In de train-de-trainer opleiding leer je het trainingsprogramma van de methodiektrainingen online hulpverlenen van binnenuit kennen. Je leert hoe het programma in...