Mediawijsheid

Professioneel gebruik maken van social media, hoe doe je dat? Wat is de impact van social media op cliënten en wat is wenselijk digitaal gedrag bij hen? Wat draag je over aan cliënten en wat zijn bij hen kansen en risico’s van social media? Wat vraagt dit van je in je ethisch handelen als hulpverlener? Heel veel vragen, die binnen deze workshop allemaal aan bod zullen komen.

Leerdoelen

Inzicht krijgen op welke wijze cliënten het beste kunnen worden begeleid in het gebruik van social media, zodat niet de risico’s ervan centraal komen te staan.

Tijdsinvestering

Resultaat

Na afloop van deze workshop weet je wat de gevaren van social media voor je cliënt kunnen zijn, maar ook welke kansen social media met zich mee kan brengen. Je hebt duidelijker in beeld wat cliënten nodig hebben aan begeleiding om social media op een juiste wijze in te zetten en je weet hoe je hierin moet handelen.

Doelgroep

Hulpverleners, beleidsmedewerkers, communicatiemedewerkers, MT

Doelgroep

12

Aanmelden of meer informatie